Šį kartą 7 klasės mokiniai dalyvavo integruotame STEAM pamokų cikle, kuriame buvo sujungtos technologijų, fizikos ir matematikos pamokos.
Šios veiklos metu mokiniai ne tik pritaikė teorines žinias, bet ir dirbo praktiškai – kūrė, eksperimentavo, vertino ir tobulino savo konstrukcijas.
Ypač svarbų vaidmenį šioje veikloje atliko technologijų pamokos, kurios tampa vis svarbesnės įgyvendinant STEAM metodiką. Būtent jų metu mokiniai projektavo ir statė tiltus, naudodami antrines žaliavas – senus žurnalus. Taip jie ugdė ne tik kūrybiškumą ir inžinerinį mąstymą, bet ir tvarumo įgūdžius.
Matematikos pamokose mokiniai atliko skaičiavimus, susijusius su tilto konstrukcija.
Fizikos pamokose tiltai buvo išbandomi praktiškai – mokiniai matavo, kokį svorį jų sukonstruotas tiltas gali atlaikyti, lygino rezultatus, analizavo, kodėl vieni sprendimai buvo sėkmingesni už kitus.
Ši veikla suteikė daug gerų emocijų – mokiniai aktyviai įsitraukė, kūrė ir bendradarbiavo.
STEAM mokymasis tampa įdomesnis ir prasmingesnis, kai žinios pritaikomos realiame kontekste.